مهندسی و ساخت توربین مپنا (تـوگا)

نوع خدمات

  • ممیزی

شرح خدمات

  • ISO 9001:2015

درباره شرکت

در پاسخ به نياز روزافزون به انرژی الكتريكی در ايران و عدم توليد توربين و تجهيزات جانبی آن در كشور، شركت مهندسی و ساخت توربين مپنا (توگا) كه يكی از زيرمجموعه‌های اصلی گروه مپنا است در تابستان سال 1378 تاسيس و توليد توربين‌های بزرگ گازی در كارخانجات خود واقع در فرديس كرج (سی كيلومتری تهران) را از اواخر سال 1380 آغاز نمود. از آن زمان تاكنون و به منظور پوشش نياز رو به رشد داخلی و خارجی به اين محصولات، تأسيسات و ظرفيت كارخانه مرتباً افزايش يافته و به قريب 40 واحد در سال رسيده است.

در حال حاضر شركت توگا با ثبت توليد و تحويل بيش از 300 واحد توربين‌های گاز و بخار نيروگاهی به بازار ايران و منطقه خاورميانه در كارنامه خود، يك بازيگر بين‌المللی در صنعت توربين محسوب می‌گردد.

شركت توگا به عنوان بخشی از گروه مپنا و به منظور افزايش ارزش ارايه شده به مشتريان اين گروه، نقش يك تأمين‌کننده‏ مطمئن و برتر محصولات و خدمات مربوط به توربين و ساير تجهيزات دوار را در گروه ايفا نموده است. اين شركت بر آن است تا محصولات و خدمات مورد درخواست در محدوده وسيعی از مشتريان داخل و خارج كشور را ارايه كند، به طوری كه با كارايی و هزينه مناسب، همراه با پشتيبانی فنی برتر، به عنوان يك تأمين‌كننده قابل اعتماد در صنايع نيروگاهی و نفت و گاز شناخته شود.   

وب‌سایت