کاشی پارس

نوع خدمات

  • ممیزی

شرح خدمات

  • ISO 9001:2015

درباره شرکت

شرکت کاشی پارس که در دهه ۵۰ تأسیس گردید، یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها در تولید انواع پوشش‌های سرامیکی و پرسلانی لعاب‌دار در ایران به‌شمار می‌رود. محصولات شرکت با بهره‌گیری از به‌روزترین تکنولوژی دنیا در شهرک صنعتی البرز در استان قزوین تولید و توزیع می‌شوند. دفتر مرکزی شرکت نیز در تهران واقع شده است. در سال ۱۳۹۲، شرکت کاشی سینا ۵۳% سهام شرکت را خریداری نموده و به یک شریک ایده‌آل برای شرکت کاشی پارس تبدیل شده است.

کیفیت، نوآوری، تجربه و خدمت به مشتری چهار قطبی هستند که همواره نقش چشمگیری در پیشگام بودن ما ایفا کرده و جایگاه ما را در بازار کاشی و سرامیک متمایز نموده‌اند. نتیجه، محصولاتی است که با پژوهش و مهارت کم‌نظیر خلق شده و کیفیت برتر، طرح نو و قیمت رقابتی ویژگی بارز آن‌هاست. این موفقیت تابعی مستقیم از توانایی ما در درک نیاز مشتریان‌مان است؛ مشتریانی که خدمت به آن‌ها یک باور کلیدی در مجموعه ما به‌شمار می‌رود و همواره در تلاش جهت ارائه بهترین مشاوره فنی و طراحی به آن‌ها هستیم.

امروزه، شرکت کاشی پارس با حدود نیم‌قرن تجربه طیف وسیعی از راه‌حل‌های کاشی و سرامیک را در انواع سایزها، طرح‌ها، رنگ‌ها و سطوح  فراروی مشتریان خود قرار می‌دهد. این کیفیت و کمیت محصولات، ما را قادر می‌سازد تا نیازهای طراحی و الزامات کارکردی هرگونه پروژه اداری، تجاری، مسکونی و صنعتی را در سراسر ایران و سایر نقاط جهان برآورده نماییم. ما با بیش از ۱۰۰ نماینده در سراسر کشور، قادر به پاسخگویی به مشتریان خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستیم.

کیفیت سنگ‌بنا و اساس هر فعالیت در شرکت کاشی پارس به‌شمار می‌رود. ما بر این باور هستیم که کیفیت محصولات ما زمینه توسعه روابط مبتنی بر اعتماد متقابل با مشتریان را فراهم ساخته و مبنایی برای رشد مداوم ما ایجاد می‌نماید.

در شرکت کاشی پارس، برای ما، کیفیت چیزی فراتر از کارکرد متداول محصول است. برای ما کیفیت مفهومی چندبعدی است: کیفیت محصول، کیفیت فرآیند و کیفیت خدمات. بنابراین، کیفیت هر جنبه مرتبط با محصول ماست که رضایت و خشنودی مشتریان ما را به ارمغان می‌آورد. از این‌رو، کیفیت از لحظه مشاهده محصول توسط مشتری، تا پشتیبانی ارائه شده توسط کارکنان فروش و تجربه پس از خرید را شامل می‌شود. ما کیفیت فراتر از انتظارات و نیاز مشتریان خود را تضمین می‌نماییم.

در سال ۱۳۸۵، شرکت کاشی پارس یکی از اولین شرکت‌ها در صنعت کاشی و سرامیک بود که گواهینامه 9001 ISO را اخذ نمود. این گواهینامه ما را در ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات یاری می‌رساند.

وب‌سایت

برچسب ها